Godmorgon onsdag!

2010-01-13 07:55:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «




Idag var det min tur att gå upp med Mira och ge maken lite sovmorgon. Jag var ändå ganska pigg (!?) när lillebror vaknade klockan halv sju. Nu ligger mina två älsklingar o sover, medans jag och Mira sitter här uppe o ser på bompa. Är nog dax för frukost snart för Mira börjar få spring i benen.

Idag ska vi nog måla i lekrummet. Ska bli roligt. Sist vi målade orkade jag inte hjälpa till alls så jag ser fram emot att idag få sätta på mej fula kläder, kavla upp armarna och sätta igång o måla. Frågan är väl bara vad vi ska sysselsätta Mira med under tiden. Får nog göra det mesta när hon lagt sig för att sova middag. Blir mest förberedelser innan lunch.

Nu kurrar magen högt.
Ska försöka komma ihåg att ta lite före/efter bilder idag så att ni får se skillnaden när vi målat färdigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som ni har en härlig dag framför er!

Väntar med spänning på att Ni ska enas om lillebrors namn. Eftersom Mira har ett så speciellt namn har man ju lite höga förväntningar.



Ta hand om dig, kram i

2010-01-13 @ 08:35:28
Postat av: Sara - Alicias mamma & Gravid

Ja det förstår jag! Gåller att passa på medans de vill mysa ;)

Har lillebror något namn? :)

2010-01-13 @ 08:38:35
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Carolina

Mysigt att måla - ska bli skoj att se före/efterbilder :-) Ha en bra dag! kram

2010-01-13 @ 10:13:33
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback