Härliga fredag!

2010-01-29 13:09:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag fick jag en härlig sovmorgon. Ja, inte bara jag utan hela familjen faktiskt. Mira vaknade klockan åtta. Jag vågar inte riktigt hoppas på att det kan vara så underbart att hon börjat sova lite längre på mornarna. Igår vaknade hon kvart över sju. Vilket det också är sovmorgon om man jämför med de senaste månadernas uppe klockan sex tid.
Jag fick sova vidare en timme till medans maken gick upp med en pigg Mira. Theo snusade och sov även han.

Efter den lugna morgonen så kände både jag och maken att vi behövde komma ut en sväng så vi klädde på barnen och begav oss ut i kylan.
Mira var nog gladast av alla över att få komma ut en stund. Måste erkänna att jag blivit mycket sämre på att ta med henne ut sen kylan kom.

Nu ligger båda barnen och sover, maken ligger och läser en bok och jag sitter här. Det här blev verkligen en lugn och skön fredag.

Tar lite emot att jag måste stryka massor av tvätt strax och att jag även har några fler "måsten" hängandes över mej. Men men... vad vore väl en bal på slottet. Jobba måste man lite då och då.

 
Lillebror halvt påklädd i nya tröjan som mormor stickat.










Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad skönt med sovmorgon - hoppas ni har en härlig fredag! kram

2010-01-29 @ 16:03:31
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Malin Thörnberg

Du har en kul blogg Therese! Kul att du uppdaterar så ofta. Stort plus!!! Måste ses snart! KRAM

2010-01-29 @ 17:05:47
Postat av: sandra

Vad skönt med sovmorgon! Alvin vaknade också vid 6 här ett tag men nu sover han tack och lov oftast lite längre! Räcker med att vara uppe på nätterna :-) kram

2010-01-29 @ 18:47:45
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback