Award till mej? Tack snälla!

2010-05-02 20:18:11 Personligt
» Kommentarer(6) «


För några dagar sedan fick jag en award från två av mina "följer varje dag" bloggar. Jag blev verkligen jätte glad!
Tack snälla jenny och CiliaH

Denna fina motivering fick jag av Jenny:
Mirasmamma -
glädjepeppare & stöttare i vått&torrt! Ingen annan kan som Therese få mig på banan igen efter en dålig dag! Syr och pysslar som aldrig förr!




Enligt instruktionerna bör man kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länka till den du fått den av och sen ge den till 7 andra bloggare och länka till dem och sprida lite glädje. Förutom det ska du också skriva sju saker om dej själv.

Klart att jag vill göra det, så här kommer min lista på 7 bloggare jag vill ge denna awarden (Jag har valt att nominera 7 stycken mammabloggar jag följer):
Linda

Carro - LivetmedVendela

Trasslet

Matilda - majbebis08

Frusofie

Theodora

Det finns så många fler goa mammor där ute men dessa vill jag göra er uppmärksamma på lite extra just idag.

Så kom vi fram till svårigheten med att skriva sju saker om sig själv.
1. Jag läste estetiskaprogrammet på gymnasiet med inriktning musikal.
2. Jag är född och uppvuxen i samma by som både Gunde Svan och Björn Skifs. Gjorde en gång i min ungdom en filmad intervju med Gunde som sedan användes på byns julfest. En mindre seriös intervju som gör att jag än idag undviker att springa på Gunde.
3. Jag äter det mesta förutom fil, blodpudding, vitlök och potatisbullar.
4. Jag var kär i min man redan när jag gick i trean på lågstadiet. Efter några års uppehåll i kärleken blev det sedan vi under tredje året på gymnasiet.
5. Jag gick för några år sedan på en matlagningskurs där jag gjorde mej ovän med kocken genom att vägra äta musslor.
6. Min största hobby just nu är att sy. Vilket jag hade skrattat glatt åt om du sagt det till mej för 3 år sedan. Mina syalster på slöjden gick aldrig att använda.
7. Jag älskar livet som mamma och är gärna hemma på mammaledighet så länge det bara går.

Kommentarer
Postat av: stine

men det bästa är ju att man kan plocka i bollarna i lådorna igen efter att man haft lite kul! Smidigt att bara ställa undan, och sen klan man ju köpa en liten pool, jag tror de skulle få plats ;)

2010-05-02 @ 20:48:33
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack gulliga du för den fina awarden! Lägger upp den på min blogg senare idag.



Kram kram!!

2010-05-03 @ 10:10:47
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Carro

Tack snälla för awarden!! :-)

Lägger upp och fixar det sen när Ronnie är hemma, nu är det för ont om tid..



Kunde inte kommentera förra inlägget du skrev. Men såå söt han är Theo! Och så stor han har blivit! Tiden går verkligen snabbt :-)

Kram

2010-05-03 @ 14:53:13
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Carolina

Sv: Ja, visst var de fina?! Föll ju såklart lite extra för den blå eftersom det var skärgårdsmotiv ;-) För att få den 15% rabatten ska man ta med kupongen o klubbkortet till butik om man handlar i butik, handlar man på nätet så räcker det att logga in på Mina Sidor så dras rabatten av. :-) Kram

2010-05-03 @ 16:39:30
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

tusen tack :)

2010-05-03 @ 17:33:30
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Tova

Åh vad kul, ska se när jag får lite tid över :)

Jag var förresten också sämst på syslöjd, haha.



Oj, är din lille redan 4 månader nu... tiden går såå fort. Jag kommer nog faktiskt också vänta ganska länge med smakportioner, amning är ju såå mycket mer behändigt och billigt, hihi :)

2010-05-03 @ 21:25:09
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback