Helg och lediga

2010-05-29 09:35:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Morgonen hos oss började idag lite väl tidigt. Närmare bestämt kvart över fem. Då ville Theo ha mat och efter maten var han klarvaken och väckte då även storasyster med sina glada tillrop. Jag är rätt så trött nu ja.

Det är märkligt väder ute, sol och regn om vartannat. Vi får väl se hur vi kommer att fördriva dagen. Vi är iaf lediga hela familjen och det känns otroligt bra.
Mina enda måsten idag är att göra en tårta. Jag gjorde en plåt med kladdkakemuffins igår och även dom blev halv misslyckade. Jag ska nog ha ett bak uppehåll ett tag... det verkar inte vara min grej just nu helt enkelt.

Nu ska jag göra oss iordning för dagen.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jippi!! Noah är feberfri och frisk. Låter honom vara inne och vila idag så ska det inte vara några problem att ta världen med storm imorgon eftermiddag. :)

Ingen av oss andra har reagerat på Noahs sjukdom så... Det bör vara på grund av den dumma sprutan. Räkna helt enkelt med oss imorgon.

Kram.

2010-05-29 @ 10:02:20
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Olelsi / Nettan

Nu sitter pengarna på kontot...kan ta någon dag genom att jag har en annan bank.

Hoppas ni får en mysig lördag!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-05-29 @ 12:26:03
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för ditt svar! Uppskattades till tusen :)

2010-05-29 @ 20:55:10
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback