Hit och dit och överallt

2010-05-22 10:55:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu sitter jag här en aning ljusare i håret och med grädde över hela kjolen. Igår hade vi en galet intensiv dag. Åkte hit och dit och träffade familjerna, dukade, blekte håret och förberedde tårtor. Idag har jag spenderat förmiddagen i köket med att baka tårtor. Bild kommer självklart senare!

Om en stund är det dax för lunch och sedan blir det några stressiga timmar fram till fyra då barnvälsignelsen börjar. Jag tror det kommer att bli en riktigt härlig dag. Än så länge skiner solen och jag hoppas innerligt att regnet som det pratas om håller sig borta tills vi kommit hem igen ikväll.

Mira har blivit firad här på morgonen och fick i present en super söt rosa cykel med stödhjul. Hennes min när hon fick se cykeln var oslagbar. Gullungen!

Jag känner mej tokstessad och måste rusa vidare nu. Kunde såklart inte låta bli att titta in och säga hej.
Ha en toppen skön lördag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Mariam

Håller bägge tummarna!

2010-05-22 @ 12:03:18
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går du i pingstkyrkan?

2010-05-22 @ 19:53:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback