På resande fot igen

2010-05-21 09:05:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är det färdigpackat och färdigfixat. Barnen är mätta, bytta på och nöjda. Strax ska alla hoppa in i bilen och så bär det av på en fem timmars resa upp till dalarna. Ska bli skönt att komma iväg en helg. Lite trist att sommaren kom till stan precis lagom tills vi åker upp. Har hört rykten om att vädret i dalarna inte är lika bra som här i helgen. Jag har alltid sån otur.

Ni kan väl hålla tummarna att barnen fixar resan och håller sig glada hela vägen. Jag förstår ju att de tröttnar, det gör man ju själv efter en timme i bilen. (Iaf jag)

Önskar er alla en toppen helg! Jag kommer säkerligen att titta in här under helgen, men uppdateringarna blir nog inte lika täta som annars.

Lova mej att ni redan nu börjar hålla tummarna för min sång imorgon:)


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jaha,har du hört det??? Jag har då hört motsatsen...vi har d då varmt här idag o man har lovat en stor sol så den hoppas jag på nu när jag ska gå på marknad efter jobbet...

O vännen, du kommer sjunga superfint! Det är jag övertygad om=)

2010-05-21 @ 10:12:35
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback