Priser - tyger - beställningar - mössor - dreggelscarfs

2010-05-07 20:29:39 Syhörnan
» Kommentarer(4) «


Än en gång måste jag säga att jag tycker det är super roligt att ni vill beställa mössor och dreggelscarfs av mej!

Jag har nu funderat lite på priser och tyger och kommer att lägga in förslag nedan.

När det gäller pris har jag bestämt mej för följande. (Priserna är desamma oavsett text eller inte.)
Priserna gäller inklusive frakt!

Mössa: 100 kr
Dreggelscarf: 40 kr


Jag vill förtydliga att det jag syr är hemmagjort och kommer inte att se ut precis som "köpta". Mössorna tycker jag själv blir jätte fina och jag använder dom på mina barn dagligen. Mönstret är jätte bra och det blir en lite pösigare mössa som du själv kan välja att vika upp en kant på eller inte. Den är dubbelsydd. (Om det är någon som inte vill att den ska vara pösig så går självklart det att fixa)
Scarfsen sys på min hemmamaskin och med den bästa söm jag har på den. Det är inte samma overlocksöm som det är på "köptas" scarfs. Scarfsen sätts fast med kardborreband i nacken.

Jag lägger in en närbild på mössorna och scarfsen så att ni verkligen ser vad det är ni köper. Jag vill inte lura någon. Alla bilder är klickbara för att ses i större format.


    

    
På dessa bilder ser ni hur trycket ser ut. De randiga tygen har jag hemma! (De tyget är ett lite tjockare trikåtyg.)
Trycket kommer att bli bättre än på bilderna. Dessa var de första jag gjorde och därför lite "svaga".


Tyger:
Ska på tygshopping imorgon. Hoppas hitta fler randiga tunnare tyger som passar till vår/sommar mössa.

Dessa tyger är tyger jag funderar på att beställa hem. Vilka gillar ni? Blandade bilder lånade från Jny, mjuka tyger och jofotex. Alla tyger i tunn trikå.

Alla tyger passar inte med text. Bör vara ett ganska ljust tyg om du vill ha text.
    

  

   
  

  
Visst är det orginella och underbara tyger!

Är någon fortfarande intresserad av att beställa av mej skicka då ett mail till [email protected]
Skriv vilket tyg du önskar, huvudomfång, ev. text och om du vill ha den lodrät eller vågrät på mössan.

Hör av er om något är oklart eller om ni har andra frågor!
(Ni kan se fler av mina syalster under kategorin "syhörnan")



Kommentarer
Postat av: Olelsi / Nettan

Jag hör av mig inom kort...

Ha en bra dag..

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

2010-05-08 @ 07:39:05
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: A

god morgon. (:

2010-05-08 @ 07:57:53
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

dregelscarf, haha^^ Aldrig hört förut. Syr du själv?//Emma.

2010-05-08 @ 08:09:43
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag vill ha en rosarandig mössa till Vendela, hon borde väl ha samma storlek som Mira?

På mössan vill jag att det ska stå Goding.

Och så vill jag ha en rosarandig scarf till Novalie.



Du kan maila mig om vad du vill att jag ska göra nu.. [email protected]

Kram!

2010-05-09 @ 09:26:58
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback