Man klarar mer än man tror

2010-05-10 19:24:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Den här dagen trodde jag aldrig att jag skulle överleva. Tack vare att Mariam och grabbarna kom hit på eftermiddagen så gick timmarna ganska fort ändå. Nu sover Mira, Theo är trött och vill också sova. Stackarn som inte har något rum att sova i då storasyster ockuperat hans.

Jag har just gjort mej en mangosmothie. Mumsigt.

Gick på en långpromenad innan maken åkte iväg på fotbollsträning. Vilken skillnad det var att gå själv jämfört med när jag går med vagnen. Helt plötsligt var inte uppförsbackarna något problem alls. Kom fram till att det måste vara år sen jag gick själv utan vagn... eller åtminstone flera månader sedan. Det var riktigt riktigt skönt!

Ikväll ska jag sätta mej och klippa till några mössor och sen ska jag lägga in några saker på tradera. Fullproppad kväll som vanligt.
Finns ingen chans att jag är vaken efter tio ikväll. Om någon ser mej här inne efter nio så måste ni säga åt mej:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har också varit ute och gått utan barnvagn med en kompis, konstigt att inte ha någon i vagnen som avbryter mig :-)

2010-05-10 @ 20:59:52
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Marlene

Visst känns det konstigt att gå utan vagn! :)

Hoppas att du haft en trevlig kväll!

2010-05-10 @ 22:04:47
URL: http://bymarlees.blogg.se/
Postat av: Mariam

Det blev inte friskis för dig heller alltså. Men en promenad är bra träning och jäkligt mycket skönare än svettisfriskis, särskilt igår då vädret var fantastiskt.

Kommer ni på mammagympan om en stund?

Kram.



Ps. Tack själv. Vi hade jätteskoj igår. Noah behöver lära sig att fightas. ;)

2010-05-11 @ 09:04:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback