Min tur snart?

2010-11-05 19:30:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu har jag migrän också. Ja, för det lär nog vara det jag drabbats av. Enorm huvudvärk som gör att det bara flimrar framför ögonen. Det blir nog en tidig kväll ikväll. Om vi nu ska se idol så blir det nog mer lyssna än se för min del. Förkyld delux är jag också:(
Hur tråkigt känns det inte när man står en timme i köket och lagar god lasagne och sen känner jag inte ens smaken när det väl är dax att äta.

När blir det min tur att vila och andas ut???

Kommentarer
Postat av: Annika - Vildes mamma

Din stackare, att nu du ska åka på det när barnen har piggnat till... Gaaah, förstår din känsla av "när är det min tur..:"

Krya på dig!!!



Kramar

2010-11-06 @ 08:22:50
URL: http://leovilde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback