skynda skynda

2010-11-29 12:57:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag ska jag jobba. Vi for en sväng till öppna förskolan idag på förmiddagen. Nu ligger Theo och sover och Mira o jag har precis ätit lunch. Om en timme ska jag köra ner barnen till min syster (tack snälla snälla du/ni som tar hand om mina änglar medans jag jobbar) och sedan åker jag vidare till jobbet. Maken kommer hem innan mej och hämtar då barnen. Jag slutar klockan sju och då blir det väl raka vägen hem och sen i säng efter lite mat och plock.

Det blir en lång dag när man jobbar eftermiddag på det här viset, å andra sidan så känner jag mej ganska stressad som ska hinna med allt.

Hade önskar att få några mössor på posten idag men jag hinner tyvärr inte det. Färgen som jag målade igår måste fixeras och strykas och det får jag göra ikväll när jag kommer hem. Ni som sitter och väntar på beställningar vet iaf att de dyker upp i era lådor på onsdag. Hoppas ni har överseende med det.



"Hej kompis, vem är du som kan lipa precis som jag? Snygg frilla har du också."


Kommentarer
Postat av: marlene

Haha schyst raggarfrilla!! apråpå det så skulle jag vilja få john klippt snart. tänkte fråga om din syrra kunde fixa de... kram

2010-11-29 @ 13:34:50
URL: http://lillyjohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback