Lovely day... trots sjukdom

2010-10-05 21:42:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


 

Jag känner mej fortfarande hängig och förkyld så vi har varit inne idag med och kurerat oss. (Insåg efter en kommentar här på bloggen att jag får ändra till. "Varit inne NÄSTAN HELA DAGEN och kurerat oss" :))Miras utslag försvann efter att hon sovit middag. Jätte märkligt. Men skönt att de försvann. Hoppas de håller sig borta.

Jag behövde lämna några brev på posten idag så det blev en liten promenad efter mellis. Vi stannade till på lekplatsen också så att Mira fick "leka av sig" lite. Mina barn gillar sand.



Gullgrodan i sina nya raggisar stickade av mormor. Matchar perfekt hans outfit idag.



Idag matchade dom i likadana molnmössor (sydda av mej såklart). Mira har en jacka från villervalla och Theo en jacka från Polarn o pyret.

 

Mira vägrar numer att åka vagn. Idag skulle hon hålla min hand när vi gick (vilket hon aldrig vill göra annars).
En promenad på 30 min tar nuförtiden en timme. Tålamod! 



Sötisen myser i sin Buppa brand åkpåse.

Resten av dagen är inte så mycket att tala om. Jag har ägnat kvällen åt att sy ett tiotal mössor med tryck.
Imorgon är det onsdag och det enda som står på schemat är grey´s anatomy på kvällen:)

Kommentarer
Postat av: Britta bloggar

Låter som en mysig dag!

2010-10-05 @ 21:55:25
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad kul att barnen kom ut i dag trots att du började med att skriva att ni varit inne hela dagen i dag med !

2010-10-05 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback