Nattpladder

2010-10-02 22:54:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Vad gör jag uppe nu egentligen?

Jag skulle "bara sätta mej en liten stund" vid symaskinen tidigare ikväll. Det slutade med att jag satt där i nästan 3 timmar efter det att barnen gått och lagt sig. Jag glömde bort både mat och annat pyssel jag skulle gjort ikväll.

Det resulterade iaf i en mössa till Theo (Provmössa i ny modell) och en underbart fin jacka/kappa i fleece till Mira.

När Theo fått sin jacka idag kom jag ju på att Mira inte heller har någon fleecejacka. Så då blev det till att sy en till henne med. Eftersom jag inte hade något mer blixtlås hemma fick det bli en variant med knappar istället. Bilder imorgon!

Nu SKA jag slå av tven och datorn och försöka få lite sömn innan det blir morgon. Eftersom barnen la sig innan sju idag så räknar jag med en tidig morgon. Bara inte före klockan sex. Snälla rara ni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback