Ullared kaos!

2010-10-31 11:48:25 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag är helt matt efter gårdagen. Det var helt underbart att barnen gav oss lite sovmorgon till klockan åtta imorse.

Jag kan tala om för er att jag aldrig igen åker till ullared i slutet av oktober och definitivt inte en lördag! Det slogs kundrekord och säkert också försäljningsrekord igår.

Jag är nöjd över resan ändå. Har köpt färdigt nästan alla julklappar och vinterkläder. Någon inredning hann jag inte ens titta på, det var ingen idé att försöka ta sig fram till de hyllorna.

Bilder kommer senare. Idag ska jag umgås med våra vänner som är på besök. Bloggen får ligga lite på is.

Mira har föresten fått feber idag hon med. Så förkylningen som Theo har smittade även henne. Jag hoppas att hon slipper öroninflammation iaf och att det går över snabbt. Theos feber har släppt nu, men han är otroligt mammig och knäig... så bra mår han inte ännu. Jag hoppas han kryar på sig nu i början på veckan.

Nu ska vi försöka få lite mat i oss. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max 2 år

Skönt att ha en del shoppat men förstår att det måste vara jobbigt med så mycket folk. En kompis till mig är i Ullared idag men jag vågade inte säga till henne att det var mycket folk igår =).

2010-10-31 @ 15:37:19
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: christin MODE inredning personligt

oj oj...vi ska dit i övermorgon...hoppas det är lite lugnare då...fast det brukar vara många där på hösten.

2010-10-31 @ 23:24:18
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback