Förberedelser, homeparty och annat

2010-09-26 13:21:38 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu börjar huvudvärken komma smygande. Jag har haft en intensiv morgon/förmiddag med städning och texttryckning på mössor. Ännu en laddning med mössor är nu färdiga. Bilder kommer senare på sybloggen.

Vi fick sova till iaf efter sex idag. Inte många minuter efter... men det är ändå jobbigare att gå upp när klockan står på 05.58 än när den står på 06.03. Konstigt det där.
Mira har även idag varit otroligt pappig. Hon tar igen hela veckan då pappa varit borta massor. Theo mår inte sämre iaf... jag tycker att det är ungefär som igår. Han är även idag ganska gnällig och nu är första gången idag som han ålar omkring på golvet utan napp och utan gnäll. Vi får väl se hur många minuter det håller i sig.

I eftermiddag ska jag baka inför ett inredningsparty jag ska ha här hemma imorgon kväll. Zelected by houze heter märket som malin ska komma hit och visa. Kika gärna in på deras hemsida (zbh.se) för det finns massor med fint! Jag är rädd att plånboken kommer att gapa tom efter hennes besök:)

Nu ska jag gå och ta en huvudvärkstablett (trots att jag lärde mej under min massage tidigare i veckan att det tar ett halvår för EN huvudvärkstablett att leta sig ut ur kroppen helt!!!) sen ska jag plocka upp Theo från golvet och passa på att gosa lute medans storasyster sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback