Gunde, popcorn och annat trevligt

2010-09-22 21:44:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Hej på er kära ni! Nu sitter vi här dalmasar som vi är och ser på "Berg flyttar in" med Gunde Svan. Härligt med dalmålet Gunde så hårt försöker dölja men inte lyckas med. Någon mer som såg duschscenen? Otroligt roligt!:)

Idag har jag myst och glatts åt alla mail som trillat in i mailboxen. Jag har även lekt med barnen, agerat chaufför åt syrran och försökt få lite vardagssysslor gjorda.

Vet ni vad det bästa med att ha syrran på besök är? Att man får popcorn varje kväll. Inte så bra för figuren men desto godare för magen.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Efter flera mornar som börjat före klockan sex är jag inte längre mej själv den här tiden på kvällen. Jag hoppas Theo sover bättre i natt och inte vaknar en gång i timmen som han gjorde natten till idag.

Jag lovar lite roligare blogg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag såg också Berg flyttar in =) Var mysigt!



jag har inte riktigt hunnit fundera nåt mer på mössbeställning än men i helgen hoppas jag få lite tid över =)

2010-09-22 @ 22:17:38
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Ja den sista bilden blev verkligen jätte fin, en favorit!



va kul att det rullar in lite beställningar, av kommentarer att döma verkar de vara väldigt poppis, skit kul!!



Sov så gott! kramar

2010-09-22 @ 23:36:56
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback