Hur mycket otur får man ha?!

2010-09-05 16:28:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




Riktigt så go o glad som på bilden var inte den getingen jag träffade på idag.

Det var verkligen höjden av otur när jag gick in på H&M för att prova ett par jeans. När jag drar upp jeansen som satt ganska tajt över benet så känner jag ett hemskt stick i låret. Jag drar ner jeansen igen och ser att det sitter en gadd i mitt ben. Jag lyckas dra ut gadden och kvar lämnas ett ont och ömt ben. Nu är det en timme sedan och jag har fortfarande jätte ont. Det svider och ömmar, jag är helt röd på ett stort område av benet och det känns inge bra alls. Jag brukar ha en ganska hög smärttröskel, men detta gjorde mej likblek. Om det var en geting eller vad det nu var har jag ingen aning. Någon kropp återfanns aldrig.

Höjden av otur får ni väl ändå hålla med om att det var iaf.
Nu hoppas jag att smärtan snart ger med sig så att jag kan återgå till att ta hand om mina barn och gå omkring som vanligt.

Aj!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

usch va läskigt eftersom du inte vet vad det är. hoppas det blir bättre!!

2010-09-05 @ 17:12:10
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback