Krassligt o så

2010-09-25 16:00:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «



Idag har vi en skruttig liten Theo här hemma. Han gråter och gnäller mest hela tiden och vill bara sitta i knä. Under natten har han hostat och varit krasslig. Vi har inte sovit alls bra någon av oss. Gjorde det inte bättre att stackaren spydde upp hela flaskan välling mitt i natten pga av hostan. Slutade med att han fick sova mellan oss då hela hans säng blev dyblöt.

Hela familjen är trötta och sega idag. Vet inte vad vi gjort för att det skulle bli så. Mira har även hon varit jätte knäig och lämnar inte pappa många sekunder.

Nej, idag blir vi bara hemma och tar igen oss. Nya tag imorgon. Kan vara skönt att ha sådana här dar ibland. Kanske kan jag få lite gjort så som mössbeställningar, städning och tvätt.


Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars plutt! Hoppas han kryar på sig snabbt och att du får lite nytta gjort.

kram

2010-09-25 @ 16:08:43
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Inte alls roligt att vara sjuk. Våran Flisan är krasslig men på bättringsvägar. jag har en rethosta och L känner febern komma hela tiden. Hoppas bara att Alexander klarar sig!

2010-09-25 @ 20:48:19
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Erika

vilken sötnos. vad tråkigt att han är förkyld. krya på han.



kram

2010-09-26 @ 08:37:00
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback