Mammalyx delux

2010-09-23 19:40:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Massagen var helt fantastiskt skön! Jag fortsatte min dag i mammalyxens tecken och solade även en sväng nu på kvällningen. Nu är jag sådär lagom trött och mörbultad i kroppen. Kommer nog att sova gott i natt. Det kändes på massagen att jag hade massa knutor och elände i kroppen. Hela dagen har jag sedan haft huvudvärk och jag antar att det är pga hela processen som gått igång i kroppen. Önskar att plånboken var lite tjockars så att man kunde unna sig massage oftare. Jag skulle behövda det!

Imorgon åker förmodligen min syster hem igen. Det kommer att bli tomt utan henne. Vi har haft en rolig vecka tillsammans och jag har verkligen njutit av att inte vara den enda vuxna hemma på dagtid.
Jag hoppas verkligen att hon får ett jobb och en lägenhet snart så att vi kan umgås på detta viset mycket oftare!

Ikväll går det absolut inget roligt på tven förrutom Idol. Jag ska försöka sätta mej vid symaskinen istället och få några beställningar gjorda.



Jag och Sis på kanarieöarna för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad lika ni är!! Min syster åkte hem idag, har haft massor av hjälp hela veckan har nästan blivit lite bortskämd :-)

2010-09-23 @ 21:39:30
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Melanie

Gomorron!

Ja men vad roligt, jag vill jättegärna ha både en mössa och en dregglis! :) Kram!

2010-09-24 @ 06:53:27
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback