middagsvila

2010-09-13 12:29:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Kom hem från Öppna för en stund sedan och nu sover båda barnen gott i sina sängar. Jag passar på att sno åt mej lite datatid och ev även lite tid vid symaskinen. Mira får inte sova så länge idag så jag hinner väl inte gör så jätte mycket innan det är dax att väcka henne. Det är skönt att få någon minut att pusta ut och luta ryggen mot en stolsrygg iaf. 

Jag har lyckats slarva bort min mobilladdare. Vi städade för bra i helgen. Så om det är någon som försöker nå mej på mobilen så vet ni varför jag inte svarar. Testa hemtelefonen istället!

Jag är trött och lite negativ idag... hoppas eftermiddagen är snäll mot mej och att jag lyckas peppa upp mej själv att gå till gymmet ikväll.

Jag borde äta lite mat nu... det kanske kan få upp ork och humör en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback