Morgonpigga ???

2010-09-20 06:26:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Här sitter vi jag, syrran och barnen. Jag hatar att va uppe den här tiden på dygnet! Kanske allra mest för att vi tvingas se på drömmarnas trädgård på barnkanalen. Jag avskyr det programmet.

Vid 5.30 gick jag upp idag för att skjutsa maken till tåget. När jag kom hem kommer jag upp på övervåningen och finner två jätte pigga och glada barn i soffan tillsammans med min syster. Jag som hade hoppats på att få gå och lägga mej en liten stund till när jag kom hem.

Återstår att se om vi orkar oss iväg till öppna förskolan idag eller vad vi ska hitta på. Vad ska ni hitta på en måndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Anna - Nybliven 2 barnsmamma

Jag ska vara själv med båda barnen i några timmar. spännande att se hur det går.

2010-09-20 @ 08:09:17
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Åh hoppas att dagen blir bra, o vi kan ju tacka Gud för att kaffe finns sådana här dagar=)

Måste också säga att dina mössor var jättehäftiga som du la ut sist, coola tyger. Vill du berätta var du fått tag på tygerna=) kram! o hälsa syrran!

2010-09-20 @ 12:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback