Skynda skynda

2010-09-17 13:37:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag är en stressad dag vilket barnen också känner på sig tydligen. Dom har båda varit kinkigare än vanligt och vägrade sova middag båda två. Jag har fortfarande inte fått någon mat i mej pga att barnen inte tillåtit mej att stå och laga mat. Jag är glad att jag hade rester kvar sedan gårdagen till barnen iaf.

Nu ska vi stax iväg och träffa en vän till mej som har åkt långväga ifrån för att säga hej till oss en snabbis. Ska bli så kul att träffas och jag hoppas att den daten kan få min dag att gå från bitter till bra.

Ikväll kommer min familj hit! Jippi! Åhh vad jag har längtat efter det besöket! Mira har tjatat hela dagen efter mormor och morfar.

Nä, nu ropar Mira på mej. Hej så länge. Hörs mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback