tisdagmorgon

2010-09-21 07:37:15 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag blev det en mycket tidig morgon här hemma. Theo vaknade innan klockan sex och väckte självklart storasyster. Redan nu klockan halv åtta är båda barnen kinkiga och trötta. Kommer att bli en rolig dag det här.

Min syster sover fortfarande men kommer snart att invaderas av ett gäng med tokiga barn. Kul för henne:)

Jag har suttit och fixat lite på bloggen medans Mira tittat på Tingeling. Theo har lyckats sprida ut allt vi äger på golvet här i vardagsrummet. Märkligt hur en liten bebis kan stöka till så på bara en timme.

Nu ska jag avsluta här och slå av tven. Tingeling har just tagit slut.


Kommentarer
Postat av: Louise&Isabella

Hej! vad bra att de tygerna finns kvar. Då ångrar jag mig lite, gör den helt vit då.

Längtar tills den kommer!!

2010-09-21 @ 09:41:54
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback