Monday morning

2010-09-27 09:34:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Godmorgon! Jaha....då var det måndag igen då och ännu en helg är slut.

Idag har jag en hel del att fixa med inför kvällen. Baka scones o annat pyssel. Fast i nuläget vet jag inte ens om det blir av ikväll. Har fått flera avhopp nu på morgonen. Ni som ska komma och som läser detta kan ju vara beredda på att det kanske inte blir något. Tråkigt tycker jag:(

Om en stund ska vi åka en sväng till öppna förskolan. Jag känner att Mira behöver komma iväg en sväng om jag ska få nåt gjort i eftermiddag. Hon leker mycket bättre själv på eftermiddagarna och hon fått leka av sig med barnen på förskolan under förmiddagen.



Konsten att lära de små bus



Är det så här man gör med gardinen syrran?

Theo har föresten sovit jätte bra i natt och vi fick sovmorgon till klockan sju. Hostat har han inte gjort alls. Kanske är det så att förkylningen inte höll i sig mer än under helgen. Skönt i så fall.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Trist när det blir en massa avhopp. Hade jag bott närmre hade jag kommit ;)



Kram

2010-09-27 @ 09:57:39
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Therese

Tråkigt när det blir avhopp! Jag hade gäran kommit, till vad det nu är på gång... ;)

Skönt att ni fått sovit bättre.

Hoppas du får en bra dag.

kramar

2010-09-27 @ 10:02:58
URL: http://www.tess74.blogspot.com
Postat av: ellenojag

klart man vill göra som storasyster, sötisarna!

jag har problem att komma in på min mejl, så om du mejlat något om mössan har jag tyvärr inte kunnat läsa det.. prova isåfall på [email protected] istället ;)



kram kram

2010-09-27 @ 21:55:30
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback