Familjesöndag

2010-09-05 20:49:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «



Mina fina påväg ut på shopping

 
Tittar man riktigt noga kan man se två små gaddar i Theos mun.

Förrutom getingsticket så var vi iväg till IKEA för lite shopping idag.
Det blev en smarrig lunch och lite små shopping. Mira fick smaskig glass till efterrätt.

I eftermiddag har vi tagit det lugnt på hemmaplan. Mira fick sova sent idag så hon är fortfarande vaken. Jag hoppas vi får henne i säng snart... Då ska jag också krypa ner i sängen och läsa en bok.

Tills dess ska jag kika runt på några favoritbloggar. Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Erika

låter som ni haft en toppen dag! och vad söta ungarna är :)



KRAM

2010-09-05 @ 21:33:30
URL: http://stoltmammatillmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback