Dagens

2011-01-09 09:40:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Dagens schema:

x Städa lite och göra iordning barnen för en ny dag
x Lägga Theo i vagnen så att han hinner sova innan vi far till...
x Kyrkan
x Äta lunch hemma
x Får besök av en vän och hennes två grabbar. Ska bli så kul då vi inte setts på evigheter.
x Vara ensam hemma med barnen hela kvällen eftersom maken åker på fotbollsupptakt.

Nästa punkt på schemar är kyrkan. Jag hoppas att Theo inte blir alltför gnällig när jag tvingas väcka honom om en stund. Han har som mej ett fasligt hemskt humör när han blir väckt;)

Hoppas ni får en toppen söndag! Vi hörs med största sannorlikhet igen ikväll...

...då ska jag berätta om mitt senaste fynd.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Kyrkan?

2011-01-09 @ 16:30:55
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Mariam

Ja, det var längesedan men allt kändes precis som vanligt. En skönt känsla, trevliga samtal och samtidigt fullt kaos hela tiden. Nästa gång får ni komma hit, så Simon slipper vara livrädd för ert hemska hus. ;)

2011-01-09 @ 17:58:37
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Mariam

Ja, det var längesedan men allt kändes precis som vanligt. En skönt känsla, trevliga samtal och samtidigt fullt kaos hela tiden. Nästa gång får ni komma hit, så Simon slipper vara livrädd för ert hemska hus. ;)

2011-01-09 @ 17:59:24
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback