Dance it

2011-01-16 21:29:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag vet inte riktigt om det är en ny form av dancearobics eller om det är några nya coola hiphoprörelser. Får fråga Theo imorgon vad han egentligen menar med sin nya dans. Sött är det iaf.



Vi har haft en mysig dag här hemma idag. Mira och maken har varit ute och byggt snögubbe och skottat i massor. Jag och Theo har latat oss inne och busat i lekrummet. Sen har vi ätit lite, sovit lite och trotsat en del.

Nu sover barnen sedan några timmar tillbaka. Jag och maken har skrattat till solsidan och time out. Nu visas Rusch hour på tven och jag tittar med ett halvt öga. Tycker den är lite smårolig, men har sett den förut så det känns inte så jobbigt även om jag missar vissa delar.

Nu ska jag surfa in på H&M och vårdrömma lite. Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Jannie

Men gosingen då!Hur charmig är inte han då??

2011-01-17 @ 11:20:04
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback