Den obligatoriska kaffestunden

2011-01-27 10:19:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Igår kväll blev det inget vettigt gjort alls. Jag orkade inte helt enkelt. Jag satte mej i soffan när barnen somnat och där blev jag sittades tills det blev dax för sängen.

Jag sov som en klubbad säl hela natten och var i stort sett omöjlig att väcka imorse. Jag är glad att maken gick upp med barnen när de vaknade så att jag fick sova en liten stund extra iaf.

Nu har jag just gjort mej en kopp kaffe och vilar lite innan det är dax att ta tag i dagens hemmasysslor. Städa, tvätta i massor och plocka undan leksaker som är utspridda i hela huset.

Jag är otroligt sällskapssjuk och blev lite bitter när jag insåg att det var idag maken skulle ha bilen till jobbet. Med andra ord blir det en hemmadag för oss och jag får underhålla mej med att kika in på bloggar och "träffa folk".


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken härlig fika! :-)



Ja visst är dessa hemmadagar ganska tråkiga.. Jag är också rätt fast hemma nu när Ronnie har bilen till jobbet. Och sen är det ju så svinigt kallt ute, så promenad kommer knappt på frågan.

Nu vill jag ha vår så vi kan komma ut å leka i parken lite! :-)

Kram

2011-01-27 @ 10:30:24
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Åå vad gott med fika.

jag har en sån där trött dag idag. orkar ingenting! Så himla trist men vila är viktigt.



Hoppas det går bra med allt städandet :)

2011-01-27 @ 11:16:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

D e bra synd att du bor sååååååå långt borta...man skulle ha en teleportör eller vad d nu heter o bara beama sig dit man ville=)

Saknar er massor! Kram!

2011-01-27 @ 11:37:55
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback