Fotosession med gullgrodan

2011-01-28 23:12:31 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «




Även Theo hamnade i en liten fotosession idag. Han var dock inte lika lätt att roa som sin syster. Fick några söta bilder på honom till sist ändå.





   

Vår lilla fis blir arg lite titt som tätt på dagarna. Här började han gråta då jag tog slickepotten ut handen på honom. Leendet på bilden bredvid fick jag när jag lämnade tillbaka slickepotten igen. Härligt med människor som inte är långsinta.



Innan Theo föddes så tänkte jag ibland på om jag skulle kunna älska ett till barn så som jag älskar Mira.
Det är svårt att tänka sig att kärleken ska räcka till... att man inte ska favvorisera ett barn och älska det mer.
Jag kan av hela mitt hjärta säga att jag älskar mina barn precis lika mycket. Dom är mitt allt. Kärleken räckte till dem båda.

Vilken förmån att få lära känna två underbara barn och få kalla dom mina.

Jag tycker det är så häftigt att två syskon, med samma föräldrar och uppfostran, kan bli så olika och samtidigt så lika. Att dom när de föds redan har sina egna personligheter och kännetecken.

Mamma älskar dej Theo! Du är den gulligaste, gosigaste och finaste lille pojken jag känner.


Kommentarer
Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Såå söt! Han är ju till och med söt när han är arg :) Helt fantastiska barn har ni :)

2011-01-29 @ 20:43:32
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback