Klapp på axeln

2011-01-19 19:54:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag känner mej grym. Stark och duktig. Trots att både jag och Sis var fruktansvärt trötta idag så drog vi iväg varandra till gymmet. Väl där möttes vi av miljoner människor och mitt träningssug försvann ännu mer... men så hände nåt när uppvärmningen var färdig. Jag kände hur kroppen riktigt gillade att få kämpa med maskinerna och helt plötsligt fick jag mer krafter än jag trodde jag hade. Nu sitter jag här mätt och nöjd efter ett kanonbra gympass. Nu är det bara att köra på och så hoppas jag på fina resultat i april.

Ikväll ska jag lägga mej tidigt och läsa en bra bok. Ska även försöka att lägga ifrån mej den i hyffsad tid. Igår kunde jag inte somna då jag låg och var orolig för allt och inget fram till ett på natten. Man är inte så pigg då när barnen väcker en och det är dax att stiga upp fem timmar senare. Inatt behöver jag sova...länge.

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Härligt med ett bra gympass som riktigt boostar en! Själv är jag nöjd att jag kom iväg överhuvudtaget imorse då jag haft en skitnatt med svårt att sova igen. Tror det är allt nytt som spökar. Även om det är kul är det många funderingar.



Kram

2011-01-19 @ 20:44:19
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Mariam

Du imponerar mig också! Jag är urursel i jämförelse.

2011-01-20 @ 12:51:36
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback