Lite sega

2011-01-28 14:24:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Maken försov sig imorse och "snodde" därför bilen ännu en dag. Ännu en dag har vi alltså varit "fast" här hemma och inte tagit oss någonstans. När maken kommer hem i eftermiddag är det min tur att sno bilen och åka raka vägen till en barnsvagnsbutik och köpa en ståbräda till Mira. Vi kan ju inte ens gå ut och gå som läget är just nu. Mira kan självklart gå själv och det var därför vi sålde vagnen. Men i den fasen hon är just nu så vill jag ha något att "tvinga upp henne på" om hon skulle vägra gå själv hem eller inte orka gå själv när vi är ute. Att bära en tung tvååring som stretar emot, samtidigt som man kör en vagn är inge kul alls... jag lovar... jag har testat.





Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Hoppas ni fick en bra dag ialf. Har du några bilder på lekrummet? Skulle behöva vela ha lite ideer :)

2011-01-28 @ 18:56:22
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback