Måndagslistan a´la Jennyn.se

2011-01-17 12:48:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




* Vi är friska igen
* Theo just lärt sig släppa taget och stå själv mitt på golvet
* Mira inte trotsat på hela dagen utan varit en snäll och mysig liten tjej
* Jag träffat massa goa mammor på öppna förskolan som gjorde min dag lite roligare
* Jag har världens bästa make som tar hand om mej och barn när vi är sjuka. Hur skulle jag fixat helgen utan dej?
* Jag har flera beställningar att sy under veckan som kommer. Älskar min symaskin!
* Jag kan ta mej till gymmet ikväll och träna med syrran

Idag tyckte jag att det var dax för en måndagslista. Ibland behöver man stanna upp och se allt det positiva i vardagen.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Bra tänkt! Kanske dags att göra för mig också kanske...kram!

2011-01-17 @ 18:27:09
URL: http://lillyovi.blogg.se/
Postat av: Petra

ja Nova ska inskolas i Augusti,känns så tidigt hehe men de flesta går ju på dagis vid ettårsålden så vi e ju inte tidiga direkt,men det känns i mammahjärtat,jag vill oxå ha ett deltidsjobb,dags att söka jobb då.kram

2011-01-18 @ 10:14:34
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback