Öppna och träningsmål

2011-01-19 09:36:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag är det onsdag och ännu en dag då öppnaförskolan har öppet. Det utnyttjar vi och beger oss dit. Theo ligger just nu ute och sover i vagnen. Förhoppningsvis är han utvilad och pigg när jag väcker honom om en stund. Mira hittade just några bakleksaker att leka med. Typiskt att hon leker bra själv just när vi ska åka iväg. Varför kan det aldrig vara så när man är hemma en eftermiddag och ber henne gå in på sitt rum och leka en stund själv?

Ikväll ska jag och syrran träna igen. Fy va underbart det känns att va igång med träningen igen. Denna veckan har vi planerat in tre träningstillfällen och jag känner mej riktigt peppad. Idag ska vi köra max och göra en riktig genomkörare som vi sedan skriver upp (de olika vikterna på maskinerna alltså). Om två månader ska vi göra ett "test" och se om vi klarar mer då eller inte. Man hoppas ju kunna höja sig någon vikt på alla maskiner om två månader.

Nu ska jag packa skötväskan sen bär det av.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ja förstår vad du menar.



Skoj med träning eller inte själva träningen men att få komma iväg och vara någon annan än bara mamma!

2011-01-19 @ 12:27:03
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Så skönt att du kommit igång. Visst är d underbart. Träningen börjar komma igång för mig också. Gjorde första boxen för året i onsdags, ska dit ikväll också. Sen börjar step upen på söndag. Det ska bli riktigt kul!

Kram o lycka till ikväll!!!

2011-01-19 @ 12:30:05
URL: http://lillyovi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback