På bättringsvägen

2011-01-15 09:03:04 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Som vanligt blev det en tidig morgon i huset. Lyckligvis börjar det märkas vid frukostbordet att vi börjar bli friska nu. Theo fick tom i sig lite gröt idag. Mest jag som fortfarande inte fått alla mina krafter tillbaka. Jag får proppa i mej vitaminer, juice och lite sött för att få tillbaka lite tillfällig energi inför jobbpassat åtminstone.



Theo kopierar allt som storasyster gör. Hans favoritsysselsättning just nu är att måla på stora tavlan.
Självklart måste snutten och nappen vara med. Min lilla snuttgubbe.





En liten bild på sessan. Fin i sin vintagekjol från kappahl.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Dom är så fina!

Lycka till på jobbet i eftermiddag!

2011-01-15 @ 11:54:42
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback