Tandagnissel

2011-01-10 07:49:17 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «


Under den senaste veckan har det ploppat upp tre stycken tänder i Theos lilla mun. Den fjärde verkar också vara påväg. Det betyder att han skulle ha 8 st när de här sista är färdiga. Jag tycker inte att Theos tandsprickning påverkar honom så mycket. Han är lite svårare att lägga bara och det verkar som att han har ont på kvällarna. Inte så konstigt kanske när så många tänder kommer på samma gång. Däremot är det en sak som är lite jobbigt och det är hans blöjor. Jag behöver inte gå in på detaljer, ni kanske förstår ändå. Minst två-tre gånger om dagen får vi byta kläder på honom för att det har läckt genom blöjan. Jag hatar att bli väckt innan sex på morgonen av att det stinker i hans rum och hela han är full i... ja ni förstår.

Idag funderar jag på att ta med barnen till öppna förskolan på förmiddagen... om vi orkar ta oss iväg vill säga.


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

ja bajsblöjor är ju sååå mysigt :)

2011-01-10 @ 09:54:57
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback