Domen lyder: Börja träna!

2011-11-02 11:57:34 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag fick jag domen av sjukgymnasten. Jag måste börja träna på gymmet. Nu finns det ingen återvändo. Jag kan ju inte göra henne besviken! Jag behöver någon som säger åt mig att jag måste gå o träna så bra gjort kära sjukgymnast. När jag vet att det inte bara är för att jag själv tycker att jag borde gå ner något kilo och därför träna utan får höra att jag borde träna för att kunna ha detta jobbet jag har (Alltså syandet). Min rygg behöver muskler och jag behöver träna för att få upp hållningen och slippa ha ont i axlar och nacke förjämnan. Bara så otroligt bittert att slänga ut de där hundralapparna som ett årskort på gymmet kostar. Finns ju mycket roligare att köpa för de pengarna, speciellt i dessa tider då det snart är jul och Maken fyller gubbe (Eller ja 30, men enligt honom själv så är det början på slutet. Inte lätt att va fotbollsspelare och känna hur kroppen sviker en).

Ja, idag har jag alltså hunnit med ett besök hos sjukgymnasten och lite jobb med "företaget" här hemma och nu äter jag lunch för att vara mätt i magen då jag börjar jobba i butiken om en timme. Efter jobbet är det utvecklingssamtal på förskolan vilket jag faktiskt ser fram emot ganska mycket. Roligt att höra lite hur Mira är på förskolan och hur de tycker att hon sköter sig. Vi ska även prata lite om vad specialpedagogen tyckte om Miras språkutveckling.

Busy day med andra ord. Jag ser fram emot när jag kan pusta ut i soffan ikväll framför ett avsnitt grey´s anatomy.

Kommentarer
Postat av: Louise&ISabella

Vad är det för specialpedagog som mira träffat? Har du skrivit något om det innan?

2011-11-02 @ 13:11:48
URL: http://bebbekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback