Tisdákväll

2011-11-15 19:38:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag har jag jobbat med firman. Barnen har varit på dagis och lekt medans jag fått några timmar här hemma. Några beställningar är färdigsydda och jag fick ordning på maskinen som krånglat så för mig.

Imorgon blir det jobb i butiken. Det blir inte så många dagar ledigt nu för tiden. Det är alltid något som behöver göras. Men jag har valt detta själv och jag tycker att det är roligt. På fredag ska jag dock vara ledig och bara mysa med barnen. Förhoppningsvis kan vi kanske träffa några kompisar och vara lite sociala för en gångs skull.

Ikväll blir det filmtajm. Fick åka till närbutiken och hyra en film då vår TV är paj. Tydligen kabeltven som krånglar för alla på gatan. Typiskt just en sådan kväll när man bara vill slappa i soffan och ta det lugnt.

Barnen sover redan så jag ska nu sätta på en kopp te och njuta av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback