Världens bästa

2011-11-23 09:59:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag har världens bästa sjukgymnast. Hon är kunnig, lyssnar och är världens mysigaste. Idag fick jag ännu en omgång med nålarna och hon gjorde även en lite mera grundlig undersökning igen för att se om mina onda punkter förändrats något. Jag har fått ont på lite andra ställen än innan. Tex verkar det som att jag spänner käken mycket på nattetid vilket resulterar i mycket ömma muskler kring käkpartiet, halsen och nacken. Jag har varit sjukskriven både måndag och tisdag. Huvudvärken har tagit knäcken på mig helt och hållet. Idag känns det än så länge aningens bättre. Jag har sovit skönt och akupunkturen gjorde nog sitt när det gäller avslappning och självläkning. Hoppas det håller i sig hela dagen.

För övrigt blir det en lugn dag med så lite som möjligt på schemat. Satsar på att återhämta mig till helgen då jag ska jobba. Lönehelg kräver en hel del energi, så det är bara att börja ladda.

Kolla in mina fina "hästar". Mitt stall börjar bli komplett!

 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Usch! Jobbhelg och i julruschen kan inte vara kul. Hade hellre sett en playdejt. ;)

2011-11-24 @ 17:34:54
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback