Fotobok 2010-11

2012-08-23 10:19:02 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
 
 
 
 
Har i några dagar (kvällar)suttit och klistrat med en fotobok för åren 2010-2011.
Fick ett erbjudande på 70% på photobox största fotobok. 100 sidor med hård pärm.
 
Jisses va med bilder vi har! Jag är usel på att radera bilder. MÅSTE skärpa mig på detta. Fick huvudvärk efter första halvåret.
 
Nu är det iaf gjort och jag kan känna att vi kommit ikapp lite. Nästa fotobok får jag göra i januari när 2012 har nått sitt slut.
 
Måste verkligen rekommendera detta med fotoböcker. Säkert fler än jag som känner att tiden inte riktigt finns till att framkalla foton och sedan fint klistra in dem i ett album. På detta sättet får man en färdig bok och det tar bara några timmar att göra iordning den. Alla bilder har man ju oftast på datorn.
 
Både jag och barnen älskar att sitta och bläddra i fotoböckerna. Vem blir inte glad av att se alla dessa fina bilder på mina kära barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback