Julen 2012

2012-12-26 23:57:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Vi har haft en toppen jul. Jag är ganska nyss hemkommen efter en jobbig bilfärd i min ensamhet. Resten av familjen är kvar uppe i Dalarna två dygn till. Jag måste jobba då plikten kallar.

Ledigheten har iaf varit kanon och vi har hunnit med att träffa hela tjocka släkten. Jag njuter av julen mer och mer ju större barnen blir. Dom har varit så förväntansfulla och mysiga. Har skrattat åt barnen konstant hela helgen.

Nyår om några dagar. Jag har redan börjat klura på årets nyårslöften. Har du?

Bilden visar en tavla som min syster målat till mig i julklapp. Visst är den underbar!? Finaste jag sett!


Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag är kar. :)

2012-12-27 @ 17:34:30
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: maria eek

Så fin! Vad duktig hon är!

2012-12-28 @ 23:26:20
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback