Orättvist fredagsfika

2013-09-06 10:31:53 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Idag blev det vabb för hela slanten. Theo har varit vaken i stort sett hela natten och varit jätte förkyld och hostig samt igengeggade ögon (ögoninflammation antagligen). Mira fick jag lämna iväg några timmar ändå men lovade henne att hämta lite tidigare. Eftersom jag själv är sjukskriven så tyckte jag att det var bäst att Mira fick gå iväg och leka ett tag istället för att va hemma med en tråkig morsa som bara ligger i soffan.
 
Jag och Theo tog en tur till Ica och hämtade ut ett paket. Dagens räddning. Innehöll lite nya tågbanedelar och ett elektriskt lok, så nu ligger lillgrabben här på golvet och leker med tågbana för fullt.
 
Theo kunde inte riktigt förstå varför vi skulle få fika idag men inte Mira. Trots att jag förklarade att jag tyckte att vi fick unna oss det när vi var sjuka så var det inte giltigt nog och jag fick till sist lova att spara fika så att Mira fick när hon kom hem. Gullungen.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Krya på er, hoppas ni får en mysig dag! Kram

2013-09-06 @ 11:42:20
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback