Nysydd fleecekappa med igelkottar











Här ser ni mitt senaste syalster. En fodrad fleecekappa. Det kommer att komma knappar på den också så småningom. (Måste hitta några snygga som passar till.) Muddar i ärmslut.


Även detta mönster har jag haft liggandes jätte länge och inte vågat sätta saxen i. Så glad att jag fixade att få ihop den till sist. Bra blev det också... även med kritiska ögon:)

Hoppas det är höst länge och att inte Mira växer något till våren så att hon kan använda den myyyycket.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Jäklar vad du är duktig och full av energi!!

2010-10-03 @ 18:31:28
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Vilken jättefin! Var d svårt med innefodret...kan man få mönstret=)

jag får titta lite när jag kommer ner=)

Kram!

2010-10-04 @ 12:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback