Tossor, vantar och annat varmt till vintern

Jag har redan börjat fundera lite på vintern. Har du?

När det gäller symaskinen och min försäljning funderar jag på vad ni skulle tycka om jag började sy tossor (bebisstorlek) vantar (bebisstorlek utan tumme) och kanske en halsduk till större barn. Jag tänker mej en scarf med lite mer tyg och utan knäppning som man kan ha när dregglisen/scarfen blir för liten.
Ge mej lite feedback nu!

Vintermössor i olika modeller kommer snart upp på bloggen. Jag funderar fortfarande på bra mönster. Ritar och ritar:)

Jag tyckte nyss det var sommar...



När jag skrivit detta inlägg insåg jag att jag såklart måste visa er på bild vad jag menar och inte bara slänga ut frågan. Jag satte mej alltså genast och provsydde ett par vantar och ett par tossor. 
Båda ska vara fleecefodrade och vändbara men i denna "provkollektion" så blev bara vantarna det så länge. 
Tossorna blev lite tajta i mudden och måste ändras lite i modellen. Vantarna blev alldeles för små till Theo, men skulle nog passa en nyfödd.

  
Vantarna vändbara med röd fleece på den andra sidan.

Kommentarer
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Tossor låter helt perfekt till vintern tycker jag, istället för ett par skor på den lilla. Väntar på posten i dagarna så jag får se hur mössorna sitter på mina små, dem ser super fina ut på bilderna:) Ha en skön kväll!

2010-09-26 @ 21:08:42
URL: http://esmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fuskpolo gillar jag, om de kommer i roliga färger och mönster vore det kanon!

2010-09-27 @ 08:45:12
Postat av: mikaela

Vad fina tossorna och vantarna var, det skulle jag vilja beställa till mina små tjejer=)

2010-09-28 @ 18:57:32
URL: http://miikkisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback