Ligger inte på latsidan



Det är lite tyst här på bloggen, vilket absolut inte betyder att jag inte syr något. Jag har just nu en hel del beställningar. Härliga vårtider gör att symaskinen går varm med att sy mössor.

Ikväll har jag sytt färdig några beställningar som läggs på lådan imorgon. Fattas texter på några av mössorna och de hoppas jag blir färdigtryckta imorgon.

I helgen ska jag stå på torget här i stan och sälja mina produkter. Jag håller för fullt på att sy upp ett litet lager till det. Hoppas att någon stannar och kikar på mina saker. Första gången jag säljer mina saker utanför bloggen:) Spännande!

Nu ska jag gå och sova få se hur mycket jag får gjort imorgon när barnen är på förskolan (inskolning).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! Vad roligt! Är på möte kl. 9-15 på lördag annars hade jag och barnen hälsat på dig.

2011-03-30 @ 12:12:07
Postat av: Marie

Hejsan jag såg en kompis på facebook som har beställt mössa av dig jag vill ha en lika dan med namn på hon har den längst åt vänster den gula men hon har med grön tyg så jag undrar om det är något du har kvar? hoppas hör gärna av dig :)

MVH Marie

2011-04-30 @ 09:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback