Nysytt i september



Jag ligger inte helt på latsidan även om jag inte blivit frisk än. Min migrän är bättre men jag har konstant huvudvärk (haft i fyra veckor nu).

Jag försöker ta lite längre stunder vid symaskinen men inte varje dag. Axlarna behöver vila vissa dagar.
Leveranstiderna ligger på 1-2 veckor fortfarande.

Bilden ovan visar mina senaste sydda beställningar.





En nysydd tröja har det också blivit senaste veckan. Jag blev själv väldigt nöjd med kombinationen av de olika tygerna. Ugglorna är ju för söta:)


Grön muddar och baksida

Kommentarer
Postat av: Mariam

Tröjan är jättefin. En liten tjej kanske inte vore så dumt. ;)

2011-09-10 @ 16:24:09
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback