Dalahästar

Dalahästar rosa-grön ekologisk bomull/lycra, brun, brunt, röd, rött, trikå, trikåtyg, trikåtyger, bomull, lycra, mönstrad, mönstrat, barntyg barntyger, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Jersey, Jofotex Tyger Dalahästar brun-röd ekologisk bomull/lycra, brun, brunt, röd, rött, trikå, trikåtyg, trikåtyger, bomull, lycra, mönstrad, mönstrat, barntyg barntyger, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Jersey, Jofotex Tyger Dalahästar brun-röd ekologisk bomull/lycra, brun, brunt, röd, rött, trikå, trikåtyg, trikåtyger, bomull, lycra, mönstrad, mönstrat, barntyg barntyger, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Jersey, Jofotex TygerDalahästar turkos-lime ekologisk bomull/lycra, trikå, trikåtyg, trikåtyger, bomull, lycra, mönstrad, mönstrat, barntyg barntyger, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Jersey, Jofotex TygerDalahästar mörklila-lila ekologisk bomull/lycra, trikå, trikåtyg, trikåtyger, bomull, lycra, mönstrad, mönstrat, barntyg barntyger, tyg, tyger, Jofotex, Jofotex Jersey, Jofotex Tyger
 
Dalatjej som jag är så är det klart att jag föll för detta tyget när jag såg att det kommit in på jofotex.
 
Något som ni gillar? Funderar på att ta hem det i någon färg. Vilken färg gillar ni mest?
 
Fler nya tyger också på ingång. Nyfikna?

Kommentarer
Postat av: Sofie Havorgård

Jättenyfiken. Är på g att beställa lite fler mössor av dig :) tycker inga mössor sitter så bra som dina, så kan inte köpa några andra än dina :) och får alltid massa beröm för hans fina mössor :) //Sofie

Svar: Då ska jag försöka få till några bilder snarast och lägga ut på de nya tygerna:) Roligt att du är så nöjd med mössorna och passformen!:)
Therese Nordquist

2012-10-16 @ 16:24:45
Postat av: Maria

De röda rosa hästarna är underbara! Skulle beställa tre mössor på en gång! :)

Svar: Nu finns tyget i lager. Maila mig på [email protected] om du är intresserad av att beställa mössor. Tyget är ännnu finare i verkligheten!:)
Therese Nordquist

2012-10-24 @ 16:40:35
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Janni - Mama till Lilly och gravid med lillebror

Det brunrosa var jättefint! Älskar dalahästar särskilt som nästan hela min familj finns i Dalarna :)

Svar: Visst är det fint! Jag har också min familj i dalarna. Känns ju att dalahästar är lite speciellt då hihi
Therese Nordquist

2012-10-25 @ 09:32:58
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Yohannas.se

Vill även ha en mössa i det tyget med svart botten och blåa dalahästar! (till en gosse, som nu är snart 4 månader men blir mest lämpligt att han har den sen i vår, så kanske i storlek 8-9mån??

2012-10-28 @ 13:10:06
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej,
Du kan inte tänka dig att ta in tyg nr 3 uppifrån? Hade varit så fint med en babyfilt i det. Och jag som inte gärna syr beställer gärna av dig :)


Svar: Jag ska fundera på saken och meddelar dig om tyget kommer in på lager:)
Therese Nordquist

2012-11-11 @ 11:25:34
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback