Julerbjudande! Missa inte det!

'

Passa på att köpa julklappar eller en värmande mössa innan snön kommer. Just nu är det erbjudande på den fleecefodrade namnmössan. Går givetvis att få utan namn om man så önskar.

Du väljer själv bland alla tyger som finns under flik tyger/trikåtyger. Jag reserverar mig för ev slutförsäljning och meddelar det i så fall via mail. Gäller endast tyger som finns hemma just nu.

Din beställning skickar du till [email protected]

Senast den 4 dec behöver jag din beställning för leverans innan jul.


Kommentarer
Postat av: Katrine

Hej!



är det samma erbjudande på de fleecefodrade mössorna med öron eller är det bara de vanliga?



Mvh Katrine

2011-11-24 @ 16:49:57
URL: http://khd.blogg.se/
Postat av: Katta

Hejsan. Jätte mycket fint du gör. Jag är lite sugen på en mössa till min dotter som är 10 månader. Den lila med stjärnor. Hon heter Isabelle, blir de för långt namn på mössan eller ska vi ta ett smeknamn? Hör gärna av dig med pris. Mvh katarina

2012-02-09 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback