Några inspirationsbilder


Mössa med påsyddabokstäver med stor trekantsscarf.

Idag har jag haft ännu en sydag, vilket resulterat i en hel del färdigsydda beställningar. Den här dagen har gått i rasande tempo och jag fattar inte riktigt att det redan är kväll.

Jag har fått en ny modell här hemma. Är ganska mycket emot sminkade barn, men vad ska man göra när jag inte hittat någon annan docka än denna som kan visa upp rätt storlek på mössorna?

Tyvärr blir det ändå lite missvisande då mössan nedan (den gröna med stjärnor)är mitt bebisset och på denna sminkade skapelse ser det ju lite konstigt ut. Ni får försöka tänka er hur det kan se ut på en bebis. Har själv prövat mössan på en liten 4 veckors bebis och han blev hur söt som helst i den (dock en lite mindre storlek), mössan på bilden är i st 3-6 mån.


Fleecefodrad standardmodell med påsyddabokstäver. Liten scarf/dregglis


Hjälmmössa med fleecefoder. Scarf i lite större modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback