Tack o bock

Detta inlägget vill jag tillägna alla er som handlat av mig senaste året, alla er som tittar in här på bloggen och alla er som kommer med fina kommentarer kring det jag gör.
Jag älskar syandet och är så otroligt glad att jag får syssla med något jag verkligen brinner för och njuter av att göra.

Jag har massor av idéer inför framtiden. Tyvärr har jag inte haft orken den senaste tiden till att genomföra dem. Min huvudvärk går väldigt mycket upp och ner och jag försöker sy så fort jag är ledig och mår bättre. Eftersom det är lite av högsäsong på mössfronten just nu så hinns inte nyheter med riktigt. Symaskinen går som sagt varm så fort det finns tid över. (några vinternyheter kommer det dock att bli inom kort)

Inom kort kommer även min hobbyverksamhet att övergå till enskildfirma och detta är verkligen något jag drömt om och hoppas snart ska stå klart. Spännande, eller hur!:)

Tack alla ni för ni gör detta möjligt!
Kom ihåg att jag gärna tar emot både tips på saker ni saknar och kritik på saker jag redan gör.

Välkomna in med era beställningar inför hösten och vintern! Ni har väl inte missat att det går att få standardmössan även fleecefodrad för att passa vintern.

Vid beställning mailar ni mig på [email protected].


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback