Lukasmössa med stjärnor

 
En "Lukasmössa" i blått och med stjärnmöstrat tyg till bokstäverna.
Jag gillar denna varianten. Stilren men ändå lite mönstrat med stjärnorna. En sådan ska Theo få till hösten.
 
Barnen var ute i morse vid niotiden och båda klagade på att det blåste och var kallt för huvudet. Tänk att det redan är dax för en tunnare mössa! Det går så snabbt när hösten väl kommer och även om dagarna kan va varma så är det oftast ganska kallt och friskt på mornarna.
 
Har ni packat med mössor till förskolan ännu?

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej ja försökte maila dig ang en beställning på två mössor.
Vill du skicka ett mail till mig på [email protected]
Tusen tack på förhand.
Med vänlig hälsning, lina

Svar: Nu har jag mailat dig:)
Therese Nordquist

2012-09-02 @ 23:50:45
URL: http://www.linachristinepyttebeck.blogg.se
Postat av: Hanna- mamma till Elina och Molly

Lukas blev jätte glad för sin Lukas mössa men gladast blev nog hans mamma;) tack igen för den snabba leveransen
Som du fixade till oss;) kram

Svar: Va roligt att höra! Tack själv. kram
Therese Nordquist

2012-10-08 @ 07:15:36
URL: http://Fruhanna.blogg.se
Postat av: Sabrina

Hej! Vill beställa en sådan mössa av dig. Gärna med fleece tyg i :)

Svar: Hej! Maila mig på [email protected] om du vill göra en beställning. Mvh Therese
Therese Nordquist

2012-10-21 @ 13:21:19
URL: http://Sabrinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback