Info inför julen

 
Jag har varit lite dålig på att uppdatera här på bloggen på sistone.
Ni vet väl att ni hittar mig även på facebook där jag uppdaterar lite oftare? Klicka HÄR för att komma till min sida, glöm inte att "Gilla" den så att ni inte missar några uppdateringar.
 
Idag är sista dagen för beställningar som ni vill ha levererade innan jul. 
Jag kommer att jobba någon dag även nästa vecka, men det är det sista jag syr innan julledigheten.
 
Hoppas ni hänger med mig även in på år 2013. Jag är iaf laddad för ett nytt år. Få ordning på hemsida och försöka få till alla mina idéer även "på riktigt" och inte bara i huvudet.

Kommentarer
Postat av: Nathalie, mamma till Alissa <3

Du fick min beställning igår va? :) / Nathalie

2012-12-07 @ 22:10:54
Postat av: Nathalie, mamma till Alissa <3

Du fick min beställning igår va? :) / Nathalie

2012-12-07 @ 22:10:56
Postat av: Nathalie, mamma till Alissa <3

Oj nu skickades kommentaren visst två ggr :p

2012-12-07 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback